Neem Contact Met Ons Op
Vragen over je autohuur? Om je zo snel mogelijk te kunnen helpen, raden we aan om eerst even onze veelgestelde vragen te checken. Staat je vraag er niet tussen? Dan vind je hieronder bij wie je het beste terecht kan!
Voor & tijdens je autohuur
-
Voor autohuur binnen Nederland
+31 20 740 0950 -
24/7 pechhulp
+31 20 740 0952 -
Voor autohuur buiten Nederland
Neem contact op met ons internationale supportteam
Na je autohuur
-
Customer care (ma - vr van 08:00 - 17:00)
customercare@enterprise-netherlands.com -
Feedback
feedback@enterprise-netherlands.com -
Voor autohuur buiten Nederland
Neem contact op met ons internationale supportteam
Zakelijk auto huren
-
Bel over zakelijk auto huren in binnen- en buitenland
+31 20 74 00 955 -
Mail over zakelijk auto huren in binnen- en buitenland
sales@enterprise-netherlands.com
Communicatie en marketing
-
Voor communicatie- en marketingdoeleinden
+31 20 20 50 123
Hoe vind ik meer informatie over het beleid voor autoverhuur?
Bijna alles wat u moet weten over uw autoverhuur kunt u vinden via links die zichtbaar zijn binnen het boekingspad van de reservering. Zelfs als u geen nieuwe huurauto boekt, kunt u nog steeds antwoorden krijgen op de meest gestelde vragen. Voor gedetailleerde antwoorden vult u uw ophaallocatie en geschatte reisdata in de zoekvelden voor reserveringen in. Nadat u op Bladeren/Voertuigen zoeken hebt geklikt, ziet u een lijst met voertuigen en prijzen. In de rechterbovenhoek van deze pagina ziet u een link naar "Beleid". Door op deze link te klikken, kunt u het specifieke beleid zien voor de de ophaallocatie waarnaar wordt gezocht. Nadat u de beleidsdetails hebt bekeken, kunt u doorgaan met een reservering of het reserveringspad afsluiten. Als u nog vragen hebt, kunt u telefonisch of per e-mail contact met ons opnemen.