Ben jij een echte customer service & after sales-wiz?! (Part/ Full-time)

DAN ZIJN WIJ OP ZOEK NAAR JOU! Als all-round customer service & after sales expert van ’s werelds grootste car-rental en car-sharing provider zorg je ervoor dat onze klanten constant geholpen worden via onze communicatie kanalen. Je hebt gevoel voor onze ‘tone-of-voice’ en wat wij als merk willen uitstralen. Daarnaast ondersteun je het team van tijd tot tijd en hebt oog voor de wensen van onze klanten, iedere dag weer. Wat verwachten we van jou?

  • Passie voor media & communicatie
  • Vloeiend in Nederlands & Engels
  • Communicatief vaardig
  • Organisatorisch sterk
  • Dynamisch & flexibel
  • Oplossingsgericht in de communicatie met de klant

Natuurlijk zijn ook herintreders van harte welkom :) Ons team is erg flexibel en dat verwachten wij ook van jou. Je mag je werkplek zelf bepalen en soms van thuis en soms van het kantoor werken. Hiervoor willen wij graag de flexibiliteit terug en verwachten van jou dat je je werktijden flexibel indeelt zodat ook soms na kantooruren en in het weekend feedback emails worden beantwoord. Wij bieden een uitdagende functie in een dynamisch en jong bedrijf met een sterke team-spirit, waarin jij de mogelijkheid hebt om door- en mee te groeien en waar we aandacht hebben voor jou als individu. Passie, happiness, professionaliteit, betrokkenheid, creativiteit, hard werken, eerlijkheid, focus, loyaliteit, spirit, trots, nieuwsgierigheid… zijn dat eigenschappen waar jij jezelf in terug ziet? Get in touch via claudia.coletta@enterprise-netherlands.com, stuur je CV en je motivatie en wie weet nodigen we je uit voor een kop koffie in ons prachtige hoofdkantoor vlakbij Amsterdam Centraal Station.